PROMO RAMADHAN & AIDILFITRI


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Gojesss..

Alhamdulillah kita semakin menghampiri Ramdhan Al- Mubarak.. First of all saya nk wish Selamat Menyambut Ramadhan... Semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari yg sebelumnya... Saya juga ingin memohon maaf sepanjang 5 tahun berurusan dengan semua dealers dan customers SF Beauty Subang.. Saya memang jenis yg straight to the point.. Tak reti nk bermuka-muka.. Mungkin ada yg terguris rasa dan terhiris hati  sepanjang berurusan dengan saya.. Harap maafkan kekurangan saya.. Manusia yg serba kekurangan ini.. Saya juga memaafkan semua tak kira siapa anda.. 0-0 key... Hehehe...


Sepanjang Ramadhan dan Syawal ni, harga SF Beauty Full Set adalah RM85.. Free postage to SM.. untuk SS pula tambah RM5... Sape nak promo ni sila angkat tangan ye.. Hehehe.. Uoolss kena bank in sebelum 1.30 pm untuk kita pos laju pada hari yang sama.. insyAllah uollsss akan dapt keesokan harinya... tapi bergantung kepada Pos Laju kawasan tersebut.. Sesetengah Pos Laju kadang-kadang 2 3 hari jugak baru sampai..

SF Beauty Subang akan mula bercuti untuk menyambut Syawal pada 2 July 2016 - 11 July 2016.. Last postage atau COD pada 1 July 2016 dan kami mula beroperasi pada 12 July 2016... InsyAllah.. Kita update awal-awal supaya senang dealer simpan stock siap-siap.. 


Takde dah kot maklumat yang perlu diwar-warkan.. Hmmm... Ade lagi ke tak eh...ok..xde dah.. Akhir kata, jutaan TERIMA KASIH kerana menyokong kami dari 2012 sehingga sekarang 2016.. Tiada anda makan tiada lah kami.. Hanya Allah yg mampu membalasnya... Semoga kita berjaya dunia dan akhirat... Aminnn...

0 comments:

Post a Comment