Pengguna Setia SF



Hai gojess.. Hari ni rasa macam rajin sgttt..so nak share pengalaman guna Set SF Beauty. Kita da pakai lame da... dari awal tahun 2012 lagi... Sekarang da 2016.. Kiranya da 4 tahun kulit dijaga oleh SF Beauty ni..

Mula-mula guna SF dulu memang teruk menggelupas halus... Saya stop guna krim malam sehingga la kulit kembali normal.. Krim siang dan sabun saya guna macam biasa.. Bila kulit da okey, saya mula guna semula krim malam..  Tapi saya guna 3 kali je seminggu... Dalam masa 2 minggu after stock krim malam tu barulah kuli kembali normal..

Masalah kedua timbul bila saya pregnant.. Sabun SF untuk cuci muka tu saya tak boleh guna 2 kali sehari.. Kulit akan jadi kering menggelupas.. So saya guna sekali je.. cuci muka pagi je.. Malam cuci dengan air biasa...


Ada sesetengah customer beli sabun + 2 krim siang. Ada jugak yg beli sabun + 2 krim malam. Apa yg saya boleh rumuskan, penggunaan bergantung kepada kulit masing-masing. Kena try and error. hanya kita yg tahu kulit kita macam mana..

Saya ni antara pengguna SF yg bila guna SF kuit TAK JADI flawless pinkish bagai.. Cuma bila guna Sabun SF, kulit saya kurang berminyak. Bila saya guna Krim Malam SF duri-duri tajam bawah dagu dan sekitar mulut tu hilang.. Best kann...tak payah sental dengan kertas pasir da uollsss.. Hahaha..

Tapi ada tau cust yang hantar TESTI bagitau sangat gembira dengan Produk SF.. Kulit diorang perghhh.. Memang flawless pinkish... Alhamdulillah sangat sesuai la tu.. Lain kulit lain kesannya.. So kena cuba.. Jangan malu dan segan untuk mencuba ye..


Sy ni jenis malas orangnya..sebab tu sy suka SF ni. Ada 3 benda je.. Sabun + Krim Malam dan Krim Siang. By the way krim malam dan krim siang ade nama baru kan tapi name baru panjang sgt..so saya guna nama lame je la ye..Hehehe...

0 comments:

Post a Comment